EETUn kannanotto luovutettiin eduskuntaryhmille

22.09.2016 klo 15:08
Eläkeläisliittojen etujärjestö EETU ry luovutti keskiviikkona 21.9. eduskuntaryhmille kannanottonsa valtion ensi vuoden budjettiesitykseen ja lainsäädäntöön

Kannanotossa nostetaan esiin mm. sosiaaliturvaan, verotukseen, vanhuspalvelulakiin, työeläkeindeksiin ja eläkeläisköyhyyden vähentämiseen liittyviä huomioita ja esityksiä.

EETUn lähetystöä olivat vastaanottamassa kaikkien kahdeksan eduskuntaryhmän edustajat.

Kannanotto vuoden 2017 talousarvioesitykseen sekä lainsäädäntöön (pdf)

EETUn kannanottoa olivat vastaanottamassa kahdeksan eduskuntaryhmän edustajat : Hannakaisa Heikkinen (kesk.), Ritva Elomaa (ps.),  Sari Raassina (kok.), Tuula Haatainen (sd.),  Olli-Poika Parviainen (vihr.), Aino-Kaisa Pekonen (vas.), Veronica Rehn-Kivi (r.) ja Sari Tanus (kd.).

Kannanottoa olivat EETU ry:n puheenjohtajan Martti Korhosen ja sihteerin Hannu Partasen lisäksi luovuttamassa Svenska Pensionärsförbundetin toiminnanjohtaja Berit Dahlin (vasemmalla), Eläkkeensaajien Keskusliitto EKL:n puheenjohtaja Matti Hellsten, Eläkeliiton puheenjohtaja  Eeva Kuuskoski, Kristillisen Eläkeliiton puheenjohtaja Leea Hiltunen ja Kansallisen senioriliiton puheenjohtaja Tapani Mörttinen.